Przejdź do głównej zawartości

Nie lubisz gotować? Mam coś dla Ciebie!



Nie umiesz gotować? Nie lubisz tego robić? Witaj w klubie ;)
Ja gotuję tylko wtedy kiedy naprawdę muszę i to z różnym wynikiem :D Stanie przy garach to dla mnie wręcz udręka. W weekendy gotuje mąż, więc zostaje aż 5 dni kiedy to ja muszę stanąć na wysokości zadania. Nareszcie mam odpowiednią pomoc ;)



Zeegma Knapper to moje wybawienie!
Co? Cały tydzień frytki?
A gdzie tam!
We frytkownicy beztłuszczowej możemy przygotować naprawdę wiele posiłków i co bardzo ważne: bez użycia tłuszczu! Urządzenie wykorzystuje technologię Quick Air, dzięki której olej nie jest nam potrzebny.

Co możemy upiec w takiej frytkownicy?

  • frytki- rzecz wiadoma
  • ulubione warzywa
  • pizzę- takie mini
  • rybę- saute jak i tę w panierce
  • mięso- w formie kotletów lub nuggetsów 
  • chipsy- to jest hit!
  • mrożonki- frytki, warzywa, ćwiartki ziemniaków...co tylko znajdziemy w sklepie z możliwością przygotowania w piekarniku
  • obiad z wczoraj- to na pewno lepsza opcja odgrzewania posiłków niż mikrofala
  • ciasto, ciastka i pączki- serio!
A to tylko przykłady, bo przepisów w internecie jest od groma! :)





Co mogę powiedzieć o samym urządzeniu?
Elegancki wygląd sprawia, że Knapper cudownie prezentuje się w kuchni. Czarny kolor w połysku wygląda bajecznie. Rączka jest bardzo wygodna w użytkowaniu, nie wystaje tak bardzo jak w przypadku zwykłych frytkownic, więc nie musimy się martwić, że ją potrącimy przy pracy w kuchni.
Na szczycie urządzenia znajdziemy chowaną rączkę, która służy do wygodnego przenoszenia.
Antypoślizgowe nóżki zapewniają stabilność i bezpieczeństwo obsługi.









Knapper posiada dotykowy ekran z podświetlanymi funkcjami.
Do dyspozycji mamy 5 przycisków: on/off, zwiększenie i zmniejszenie temperatury oraz regulację czasu pracy. Przy każdym naciśnięciu usłyszymy dźwięk, dzięki któremu mamy pewność, że trafiliśmy w przycisk.
Najwyższa temperatura pieczenia to 200*C, co w zupełności wystarcza do przygotowania pysznych posiłków. Idealne efekty uzyskamy, kiedy będziemy obracać frytki od czasu, do czasu.
Urządzenie nagrzewa się momentalnie, nie musimy czekać jak w przypadku zwykłych frytkownic.
Maksymalny czas pracy to 60 min, ale nic nie stoi na przeszkodzie by go wydłużyć, uruchamiając frytkownicę ponownie. Po skończonej pracy Knapper "piszczy", mówiąc nam, że nasz posiłek jest już gotowy :)
A co z czyszczeniem? Mycie urządzenia nie sprawia problemu, bo całe wnętrze jest pokryte teflonem oraz nie używamy tłuszczu, a po za tym możemy wrzucić kosz do zmywarki.

Ile to kosztuje? Dużą zaletą produktu jest właśnie cena, bardzo atrakcyjna jak na tyle możliwości.
Bezpośrednio od producenta ( o TU ) kupimy Knappera za 249 zł!



Chwalę, chwalę, ale czy są jakieś wady?
Nie widziałam na tym świecie urządzeń pozbawionych wad ;)
Knapper nie działa w całkowitej ciszy, choć moja pralka jest chyba głośniejsza ;) Ale jest coś co aż piszczy w uszach- przyciski. Nie długo jednak mnie to raziło, do wszystkiego się człowiek przyzwyczai ;)
Drugą i wg mnie ostatnią wadą Knappera jest pojemność zbiornika, bo jesteśmy 4-osobową rodziną. W tygodniu, kiedy jestem sama z dziećmi posiłki są idealnie wyliczone, ale przychodzi weekend i jest z nami tata. Tatusiowie jedzą więcej niż dzieci ;) Knapper sprawdza się, gdy np. dorośli mają chęć na zupę grzybową, a dzieciom robimy szybko ulubione frytki. Wtedy wszyscy są zadowoleni ;)



Powiem Wam szczerze, że ja- matka pozbawiona kulinarnych umiejętności, wiecznie zabiegana i lubiąca smaczne jedzenie, nie wiem jak żyłam bez Knappera :D To urządzenie ratuje mi życie każdego dnia ;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nauka programowania bez komputera? To możliwe!

  Logiczne myślenie, kreatywność, koncentracja na zadaniu i współpraca...to cechy bardzo ważne w nauce programowania :) A jak wiecie Kuba lubi takie klimaty, a Ala chętnie naśladuje brata :) Dlatego gra "Zakodowany Zamek" od Kapitan Nauka musiała znaleźć się na naszej półce!

5 zabawek, którymi dziecko się naprawdę bawi! czyli prezentownik 2latka

Nie każde dziecko lubi zabawki(np. Kuba wolał miotłę, pilota czy śrubokręt), ale kiedy macie w domu malucha, który je uwielbia to aż żal ich nie kupować. Mimo, iż Ala ma pełne kosze zabawek ma swoje ulubione, które zajmują ją na długie godziny. Tym sposobem stworzyliśmy dla Was mały prezentownik z zabawkami dla 2latka, które Ala ma i bardzo lubi. 1. Lalka bobas  Dziewczynki uwielbiają lalki bobasy. Wg. mnie to pozycja obowiązkowa dla każdej małej księżniczki. Rozbieranie, ubieranie, karmienie, a w przypadku większych dam nawet przewijanie. Alicja jak na razie opanowała wkładanie smoczka i karmienie. Bardzo lubi kłaść lalkę do kołyski kiedy sama wybiera się na drzemkę, a kiedy wychodzimy na spacer pakuje bobasa do wózka. Co do wyboru tych zabawek-znacie nas nie od dziś i wiecie, że wyszukujemy to co najlepsze ;) Kołyska jak i wózek to dzieło Turkusowej Pracowni - piękne, funkcjonalne i wytrzymałe. To nie są rzeczy, które mają tylko stać i ładnie wyglądać. Alicja jeździ wózki

Prezentownik na mikołajki i święta, dla chłopca i dziewczynki!

Jak ja lubię ten świąteczny czas! Pisanie listu do Mikołaja, ubieranie choinki, pieczenie pierniczków, ah! A wracając do listu...co jak co, ale jak na zakupoholiczkę przystało moją ulubioną częścią świątecznych przygotowań są zakupy :D a w szczególności kupowanie prezentów dla dzieci :) dlatego przygotowałam dla Was prezentownik świąteczny w różnych kategoriach cenowych: do 50 zł, do 100 zł, do 300 zł i powyżej 300 zł.